marți, 15 iulie 2008

Singuratatea in 2

Imi lipseste caldura persoanei pentru care as opri timpul si existenta mea himerica si-ar gasi lacusul sfant.Imi lipseste farama de speranta pe care o abandonez cu insensibilatea mamei ce renunta la propriul fat.Trec ore in care gandurile mele sunt racite pe o harta fara indicatoare si siguranta e zdruncinata.Trupul meu tanjeste dupa atingerea calda a unei dimineti in care roua e martora primului sarut in jocul de lumini al rasaritului de soare.Miscari circulare pe care propriul destin refuza cu desavarsire sa mi le aloce.Si el...priveste din umbra,acoperind fiecare parte din mine.E acolo,dar crezul in iubirea neimpartasita ma indeamna sa nu privesc.Se ascunde lasand in urma amintirea unei nopti de dragoste.Si eu...imaginea unui persoane dezorientate isi face loc in multitudinea imaginilor pe care mintea bolnava le
provoaca.Sunt departe si imi privesc zguduita de remuscari propria-mi viata...sfarsitul a sublimat inceputul...intr-o ecutie cu 2 necunoscute,nu exista a treia....

Un comentariu:

daniel serdaru spunea...

ai disparut din peisaj..pe unde te plimbi?