luni, 7 iulie 2008

Pictura mea


Esti numai tu...
cand visez te prind de mana
si te asez pe sezlongul de pe terasa fericirii mele...
A devenit tronul tau in ultimul timp.
Apoi cu grija iti asez buclele blonde
ca in bataia soarelui sa pari
o stea a zilei...
Ma privesti nedumerit si te sarut
ca sa obtin zambetul perfect.
Salcamii infloriti
imi parfumeaza pictura
iar roua imi uda pensula
cu care incerc sa descriu
perfectiunea..
Esti un Dorian Gray
constient de puterea privirii tale...
Pensula imi cade din mana
si adorm la picioarele tale...
ma trezesti cu un zambet si un sarut
Pictura e gata
nu esti tu in ea...
Suntem amandoi
pierduti in vibrari de rosu
si sunete de galben...
Suntem noi si cerul,
noi si pamantul...
Suntem pacatul si iertarea...
Dumnezeu ne-a facut unul pentru celalat...
Acum ma ascund in tine
si ii multumesc ca te am...

4 comentarii:

daniel serdaru spunea...

cred ca e declaratia de dragoste perfecta!! n-am auzit alta mai frumoasa..

SL spunea...

Pentru mine a fost un moment din imaginatie pe care l-am captat si evidentiat prin scris. In lumea mea exista dragoste pura si ma hranesc din ea. Iti multumesc pentru comentariu

daniel serdaru spunea...

se spune ca cel care intr-o lume care o ia razna ramane neclintit, acela e de laudat. daca reusesti sa permiti.."chiar si in lumea ta" sa existe un loc al sentimentelor adevarate asta intr-adevar e un mare lucru! de multe ori si eu traiesc in lumea mea..este adevarat asta ma face sa ma simt strain cand revin!:))

SL spunea...

e ciudat.. cel putin in cazul meu. mi se intampla sa ma simt asa de bine acolo,singura cu gand mele,fara pers care pot interveni pentru a-mi distrage atentia... sunt invaluita intr-un sentiment necunoscut,dar care imi ofera protectie si inocenta. e greu sa il gasesc si acum,aici. poate daca reusesc o sa fiu implinita din mai multe pct de vedere. mi-ar fi pl sa traiesc intr-o alta perioada