miercuri, 2 iulie 2008

Sentimente din spatele unei prietenii


incerc sa imi ordonez ideile si sa gasesc cea mai buna modalitate si in acelasi timp cea mai simpla de a iti spune ce simt....cat de usor mi-ar fi daca as stii... ma complac in nestiinta acestui lucru pt ca imi da putere si pt ca slabiciunea asta ma face din ce in ce mai apropiata de tine....si nu mai stiu ce se poate intampla...nu stiu daca e bine sau rau...nu stiu daca e un pacat sau e o dulce amagire a unui vis, betie de sentimente stinse cu vin rosu.. este ceva ce imi doresc...sa aprofundez ...sa invat...sa simt...si are legatura cu tine...cu universul tau..pt ca esti un mic univers coborat langa mine...ma pot baza pe tine si iti stiu pasii cand vrei sa treci sa ma vezi doar pt a-mi aminti ca esti langa mine...cum sunt un simplu om vreau din ce in ce mai mult...si nu ma pot opri ....din visare din sperante....cateodata as vrea sa stii cate inteleg si stiu la ce t referi...sau cel putin incerc..sa te cunosc...si stiu clipa noastra...cand eram impreuna...si stiu tot ce s-a petrecut cand eram noi doi...fiecare miscare facuta, gest , cuvant spus...nimic nu era la intamplare...la asta se putea rezuma.."o clipa"...desi pare absurd si nu are intensitatea pe care o doresc...poate e un cuvant atat de simplu,atat de mic...nu include tot...
dar e ce tot? un mare amalgan de sentimente contradictorii pe care nu le mai recunosc...te vad sau simt ca imi ceri ceva..ma prefac ca e o gluma si sper in adancul meu ca tu sa nu ma crezi....cand ai dormit la mine si iti simteam cum te apropii,cum imi doream sa ma apropi de u...ma crezi daca iti spun ca inima imi batea cu putere?incercam sa fiu constienta,realista,dar parca as fi oprit timpul...stii..atunci eram fericita...in clipele alea simteam ca am parte de ceva pur,sincer,cald...si totusi nu puteam sa reactionez..eram inlemnita..eram departe...mi-e frica de momentul asta de sinceriate..mi-e teama de reactia ta...mi-e teama ca se poate sfarsi...sau poate incepe si eu nu voi stii cum sa ma descurc... cum sa fac fata situatiei...si stiu ca exista acolo sus un Dumnezeu...al nostru al tuturor...al meu care mereu m-a ascultat..care m-a ridicat cand am cazut si care mi-a dat palme cand am gresit ..dar daca trebuie sa platesc fericirea sunt dispusa sa dau oricat...si simt cateodata ca fericirea mea e mai aproape ca niciodata...si nu ma gandes la ce ar putea fii intre noi ca la o pedeapsa ci ca la o incercare de regasire a doua suflete care au suferit fiecare ....am avut parte de dezamagiri fiecare dar lucrul asta ne-a facut sa fim mai intai de toate prieteni, confidenti...relatiile sunt complikate...nu ne putem reduce la o singura persoana....imi pierd increderea si as vrea sa pot fii deschisa si sa iti zic personal ce simt dar ma autocritic...prea mult...mi-e teama de decizii...asta e un luru sigur si mi-am dat seama ca si tie iti e ...
o decizie implika fff multe: te gandesti in primul rand la lucrurile daunatoare ce ar putea urma si mai tarziu la cele benefice care de fapt sunt doar urma egoismului tau...dar intrebarea mea e : cand vei accepta ca egoismul este si el parte din personalitatea fiecaruia? ai dreptul la fericire....nu afirm ca eu as fii cea mai buna alegere a ta cu toate ca ma intreb daca noi am avea o sansa...si nu imi pot raspunde...nu pot gasi ceva palpabil prin care sa stiu ce va urma...este atata nesiguranta dar vreau acea speranta si am nev de sperantele desarte date de tine...am nev de un cuv al tau...vreau sa cunosc acea fata a ta pe care o apreciez, o iubesc, o doresc...
da! vreau ! vreau atatea de la viata de la tine cred ca vreau ...dar stiu ca ti-e greu si stiu de asemenea ca nu poti lua o decizie de pe o zii pe alta...
imi pare rau daca aflii ce nu vrei..imi pare rau ca sunt atat de sincera....e tot ce pot face in acest moment...si daca asta inseamna eliberarea mea asa sa fie....
am nev de tine...am nev de tine ca de aer...sunt fericita cand vii la mine ..cand esti atent cu mine...si micile nebunii pe care le faci cand vii la mine...si cadourile...si imi place cand te surprind...si vreau ca in fiecare zii sa te surprind si sa te amuz si sa am grija de tine....si vreau sa fiu si iubita si sora si prietena si confidenta si cred ca pe rand am inceput sa fiu cate un pik din toate....
indiferent de reactiile pe care le ai si daca ai inteles ce vreau sa iti spun...nu uita ca prietenia noatra valoreaza fff mult ...ma face sa ma simt speciala ca te am in viata mea si te face special pe tine ca om...definitia ta este una complexa...nu te pot exprima in cuvinte..esti palma adevarului si in acelasi timp esti blestemul nesigurantei...ajuata-ma sa regasesc ce mi-am dorit...ajuta-ne sa vdem ce vom face ..ce vei face...priveste-ma ca o parte reala din viata ta...sunt langa tine...nu privi prin mine...sunt aici si am atatea lucruri pe care vreau sa ti le spun fara sa scot un cuvant...o imbratisare...un sarut...sunt un om cu asteptari....Nu pot anticipa nimic...si sincer....cum ai spus si tu...nu vreau sa pierd ce am acum...misterul..enigma....... NU VREAU SA PIERD PRIETENIA

3 comentarii:

daniel serdaru spunea...

magnific!!

daniel serdaru spunea...

magnific!!

Paul spunea...

"in clipele alea simteam ca am parte de ceva pur,sincer,cald...si totusi nu puteam sa reactionez"
vrem dar nu vrem sa reactionam... suntem oarecum paralizati.

"imi pierd increderea si as vrea sa pot fii deschisa si sa iti zic personal ce simt dar ma autocritic...prea mult...mi-e teama de decizii..."
poate pentru ca o decizie pare un lucru atat de comun, ceva ce facem de-o mie de ori pe zi, pe cand acea clipa e una din putinele ale vietii

"stiu de asemenea ca nu poti lua o decizie de pe o zii pe alta..."
Dar o poti lua intr-o clipa, *acea* clipa...

"am nev de tine ca de aer..."
No air? Stii melodia? http://www.youtube.com/watch?v=Icv6DgZ-9O4

"definitia ta este una complexa..."
ca ecuatia din care esti doar o necunoscuta :)

Frumos urcusul de la inceput la sfarsit, se vede ca ai calatorit.

Mersi pentru recomandarile de film, le-am adaugat pe lista ;)
Chiar nu mai trecusem demult pe acolo... ma bucur ca mi-ai facut o vizita.