marți, 29 iulie 2008

dezghet

existi sau mintea mea halucineaza?sa fie oare visul devenit realitate?sa fii tu enigma timpului transpusa in realul naucitor din jurul meu?acum esti fiintza ca mine,caci sarutul meu te-a transformat in om.respiri si suflarea ta imi inunda trupul.rasufli si simt fiorul cald ce imi dezgheatza simturile.maucitor impas...sublima atingere a mainilor tale pe mainile mele inghetzate.tu esti irealul din lumea mea.imaginea simpla a trairilor mele abstracte.jumatatea mea...

3 comentarii:

daniel serdaru spunea...

in sfarsit ai "dezghetat" peisajul..ai aparut! aici, in izmir e foarte cald!! nici urma de inghet:)) ce mai faci? ai rezolvat cu cazarea..?

daniel serdaru spunea...

n-ai mai scris nimic..ce faci? nu mai stiu nimic de u..

daniel serdaru spunea...

ce faaaaaaaci?????!!!nu te-am mai auzit..