duminică, 13 iulie 2008

Eu,tu si ea

camera e goala.picaturile lovesc fereastra vibrand in mine o frica pe care nu o pot reda in cuvinte.nebunie lor ma deconecteaza de realitate.ma sufoc si sunt inchisa intre 4 pereti.singuratatea e apasatoare si secundele par a fi efectele secundare ale unor pastile prescrise gresit.unde e?
"cu ea" imi spun sfidand logica.ma simt umilita si stiu ca e vina mea.sunt murdara.as vrea sa ma ridic si sa las ploaia sa ma purifice,dar ma simt slabita.curajul se transforma in mizerie.prizoniera in infern.am crezut ca pot sa merit fericirea,dar tocmai ea m-a adus aici."esti fericit?" imi spun dar stiu ca raspunsul va ramane o dilema.
refuz sa mai simt ceva bun in mine,acel ceva pe care reuseai sa ma faci sa mi-l doresc in jur.de ce?imi imaginez atingerea pe trupul ei firav si nebunia nu cunoaste limite.gustul buzelor pe care inca nu le-am atins,ochii tai in cautarea necunoscutului din privirea ei,ma tulbura.imi imaginez scena de dragoste intre el si ea.turbez.nu cunosteam gelozia si nici ea nu ma cunoastea pe mine.eram 2 antonime pentru care nu existau trasaturi si trairi.dar acum...in interio, focul pasiunii arde si scantaia in jocul ei demonic lasa urme.
"cum poti sa imi faci asta si sa ma privesti apoi?".evit sa mai simt caldura ta si in acelasi timp refuz sa ma lasa prada gandurilor ce imi invadeaza spatiul mintii.incerc sa fiu rea si simt ca ma deconectez de tine,dar ma evapor incetul cu incetul cum frunzele dezgolesc copacii la atingerea haotica a vantului toamna.
nu te mai chem,nu te mai vreau,te chem si te vreau.!!! agonia pune stapanire pe trupul meu bolnav.ofilesc in chemarea iubirii."ea ma motiveaza" iti spuneam cu privirea inocentei furate.sa ma mai las motivata cand stiu ca nu pot sa te am?totul are un scop,un sens si un motiv,raspund cu o indiferenta pragmatica....si da iti sunt fidela minte corp suflet.poti intelege asta?in tine se ascunde jumatatea prin care respir,vad,traiesc,cad,ma ridic si lumea are un alt inteles.
depind de tine?

7 comentarii:

Anonim spunea...

din nou te-ai exprimat atat de bine! chiar simti asta sau e parte de creatie?

SL spunea...

mi-am imaginat ce as simti eu. dragostea ma motiveaza si e o sursa de inspiratie. implicit si efectele ei: gelozia, nesiguranta, teama.

Anonim spunea...

si eu ma gandeam la asta in timp ce citeam post-ul. cred ca si eu as simti aceleasi lucruri. sper totusi ca o sa mai treaca ceva timp pana atunci.

SL spunea...

sper sa nu se intample sa f a 3 persoana. nici eu nu-mi doresc asta.ar fi cu adv dureros

Anonim spunea...

da.. uneori cred ca e prea greu sa treci de momentele astea. si ma rog ca atunci cand se va intampla (daca se va intampla) sa nu fiu singura. sa nu trebuiasca sa infrunt totul singura.

daniel serdaru spunea...

de-a dreptul inspaimantator..n-as vrea sa traiesc asta!:)) ai niste poze foarte frumoase!!

SL spunea...

multumesc daniel. este inspaimantator,dar consider ca este un caz real. fata a trecut pragul geloziei,ce simte ea se poate numi obsesie pentru acel baiat. desi el este implicat intr-o relatie,ea isi alimenteaza sentimentele si crede in presupusa iubire. mi-a placut sa experimentez tema asta.