miercuri, 18 iunie 2008

Timpul

Ca sa-ti dai seama cat valoreaza un an,
Intreaba un student care si-a picat examenele.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza o luna,
Intreaba o mama care a nascut prematur un copil.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza o saptamana,
Intreaba pe editorul unui ziar saptamanal.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza o zi,
Intreaba o persoana nascuta pe 29 februarie.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza un minut,
Intreaba un calator care a pierdut un tren.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza o secunda,
Intreaba-l pe un sofer care tocmai a evitat un accident.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza o milisecunda,
Intreaba un atlet care a castigat o medalie de argint la Olimpiada.
Ca sa-ti dai seama cat valoreaza o viata,
Intreaba-te ce simti cand pierzi pe cineva drag!
Pretuieste fiecare moment pe care il ai!
Pretuieste-l cu atat mai mult cu cat il petreci cu cineva deosebit,
Destul de deosebit pentru a-ti imparti timpul cu el.
Tine minte ca TIMPUL nu asteapta pe nimeni.
Ieri este deja istorie.
Maine este un mister.
Azi este un dar de la Dumnezeu

2 comentarii:

daniel serdaru spunea...

magnific!! asa cred si eu..de-asta imi place foarte mult sa traiesc in prezent; nu mi-am facut vreodata planuri de viata! si nu stiu daca sunt modest sau nu, pur si simplu asa sunt eu..

daniel serdaru spunea...

am recitit "timpul"..si m-am cutremurat un pic. de fapt timpul creaza atata nesiguranta. ieri am aflat de un fotograf care ne-a pozat la lansarea albumului ca a murit pe strada, un amic are cancer..mai e si anca parghel. cred ca azi iar m-am trezit "lost" :)...dar e asa ciudata uneori viata!