miercuri, 18 iunie 2008

Despre mine: o necunoscuta

M-am nascut intre ani si inspre apa. Au venit in acelasi timp si in acelasi loc scoici, melci, alge si sirene, in plasma fantasticului, realul fiind construit si controlat pana in cele mai mici detalii de adulti care m-au pazit si crescut langa mare. Ma intorc din cand in cand acolo. E liniste, dar si intuneric. Colaj de secvente retro imbinate cu o tusa ultramoderna. Infinit si perfect nu-si gasesc inca locul. Umblu in timp pana reusesc sa ies din el. Atunci intervine spontaneitatea care ma arunca in lumea extraordinara a diversitatii. Libertatea dobandita e o specie de libertate curata, adevarata. Imi place sa migrez. Am invatat sa plec dincolo, in afara scolii, in afara casei, in afara familiei, in afara cugetului. Acolo sunt proaspata si pot crea. Alteori ma tin departe de aceasta natura si devin salbatica. La baza acestei lumi stau povesti, concepte cu legi paradoxale, care ma ajuta sa dezleg si sa vindec sirena dinauntrul meu, sa o imblanzesc, ca sa traim in tihna impreuna. Nu-mi dau seama in ce dimensiunea sa cantaresc avantajul. Am o voce fragila, cant in parelel cu corul o melodie intr-o armonie noua, mai subtila si mai sincera, fara retorica si care nu cauta sa dovedeasca unui necunoscut. Dragostea si gandirea se asaza subtil in acelasi ritm nestingherit. E neatins. Admir ce nu sunt eu. Femeia in absolut se metamorfozeaza constant. E complicat sa evadeze din mintea mea. O inspir si ma inspira. Vreau sa o desenez. Nu pot alege o culoare. Ele sunt radacini de suflet, hranesc somnul si constiinta. Sunt palide, voluptuoase, adanci, triste, moarte, reci, moi, diafane, parfumate, excesive, rare, crispate… infinite…
Fiecare e perfecta si fireasca in momentul ei.

5 comentarii:

daniel serdaru spunea...

superb textul!! te exprimi atat e frumos..numele tau este real sau un pseudonim? cred ca foarte multi se vor regasi in aceste cuvinte, chiar daca nu reusesc sa-si descrie astfel starea. cred ca am avut un moment de revelatie cand ti-am citit cuvintele..multumesc!

SL spunea...

Multumesc.Sunt surprinsa ca mi-ai citit blogul... si mai ales ca ai dat comm. Numele meu este Lorie si pseudonimul este Sophie, pentru k imi pl f mult limba franceza si Sophie exprima dupa parerea mea feminitate, sensibilitate si seductie.:) Nu st daca se regasesc multi... scriu despre ce simt...

daniel serdaru spunea...

in primele scrieri crestine sophia era personificarea femeii, ca si intelepciune si receptivitate. intr-adevar, cred ca atunci cand o femeie este inteleapta, feminitatea si seductia ei devin foarte puternice..

SL spunea...

nu stiam:D multumesc pt k mi-ai spus. chiar a fost o surpriza placuta si uite am fost fericita(in leg cu tristetzea).

Anonim spunea...

am o mare rugaminte la tine...
daca textul de mai jos iti aparttine... mi-as dori foarte tare sa te cunosc...si sa iti multumesc ca existi...

"Lorie Sophie - Lupta si cand nu este soare pe cer! - (postat pe 2008-03-17)
se intampla sa avem momente in care stralucim,dar si cand se intampl sa nu vedem soarele din cauza norisorilor. Dar ce poate fi mai frumos decat sa il astepti si sa te bucuri de razele lui apoi? Ce poate fi mai frumos decat asteptarea pentru aceea minune. ea exista si mereu va fi in sufletul nostru. Esti o persoana minunata din toate punctele de vedere, luptator, energic si ai o latura sensibila pe care putini reusesc sa o arate si sa se bucure de ea. Nu renunta niciodata la visul tau, nu renunta niciodata sa privesti si sa cautir soarele. astepta doar momentul potrivit ! mult mult mult mult succes. lorie-sophie"
adresa mea de e-mail este mario_rvsescv@yahoo.com