joi, 19 iunie 2008

Game over

Un ecran gol si 25 de litere pe care le pot folosi. Exista momente in care nu imi doresc altceva, cele 2 necunoscute nu ma pot trada, nu imi pot face rau... Din pacate in real life ele nu pot controla ce mi se intampla. Mereu m-am intrebat daca exista prietenie adevarata si daca risti cand te app de anumite persoane. Merita? DA, daca privesti la mom placute si NU, daca ajungi intr-un punct mort si nu mai recunosti persoana pe care o numeai "prieten". Numeai....timp trecut. Imi lipseste cea mai buna prietena sau poate imi lipseste imaginea pe care o am inca tiparita in suflet... Cand radeam de urmele de la perna dimineatza sau cand mergeam la examen stresate ca trebuia sa mai invatam si ultimul capitol, dar am inceput sa face karaoke.... Nu judec pentru ca nu sunt in masura sa fac asta, dar simt si doare... Uneori e bine sa stergi cu buretele si sa nu te gandesti ce ar fi daca ar tb sa iei aceleasi decizii. Ai face la fel? Eu da... nu imi pare rau pentru ce a fost, imi pare rau pt ca nu va mai fi... indiferent de trecut prezent sau viitor... Viata este unica.. Adevarul pur si simplu este rareori pur si niciodata simplu......

2 comentarii:

daniel serdaru spunea...

ce dramatica esti! ai mare dreptate..dar totusi, zambeste putin! inca n-ai trait toata viata, mai are destule surprize pentru tine..pentru fiecare! esti o artista a exprimarii starilor!

Anonim spunea...

ce dragutza e povestea asta!! mii de pupici! anna