sâmbătă, 27 martie 2010

Harta si oglinda

Am incercat sa cantaresc timpul, dar nu am folosit instrumentul corect. Avea un defect si am inteles ca dureaza pana sa ti-l asumi. Am renuntat o perioada la mine, dar nu am renuntat se pare, la dorinta de a ma juca uneori cu literele. Vreau sa ma ridic incet.. dar sigur. Vreau sa privesc persoana din oglinda si sa o recunosc cum facem acum mult, mult timp. Uneori avem nevoie de timp, dar din pacate, fara sa realizam, timpul se transforma intr-o pauza lunga lunga. Ne pierdem in propriul labirint si cand ne dorim sa iesim realizam ca nu am luat o harta sau o busola cu noi. De ce? Pentru ca nu ne asumam la inceput esecul; pentru ca indiferent de greseli ai nevoie de lectii.
Nu am harta pentru a iesi, dar ma hranesc din realitate acum. Dupa o perioada in care am uitat de mine, trebuie sa ma infrunt.
Ai simtit o teama inainte sa te privesti in oglinda? Eu simt asta.....
In mod ironic harta ma va conduce la oglinda.

Niciun comentariu: