sâmbătă, 27 martie 2010

Alice Nastase

Sunt putine repere pe care un tanar le poate gasi in societatea de astazi. Sunt si mai putine exemple de viata, de putere, de respect si de dragoste. Oamenii de calitate sunt rari. Oamenii puri in exterior si in interior sunt o comoara.
Alice Nastase este una dintre acele femei pe care le privesti si iti doresti sa faci parte din lumea lor. Nu sunt cuvinte mari, sunt sentimente pe care le hranesti zilnic dupa ce primesti cate un semn de la ea. Acele semne se regasesc in fiecare cuvant pe care il scrie pe blogul ei. Acolo are o alta familie, pe care o trateaza cu aceeasi seriozitate si caldura de fiecare data.
Alice m-a invatat sa apreciez modestia si sa o caut. Alice m-a invatat sa imi doresc maternitatea. Alice m-a invatat sa apreciez omul de langa mine nu doar printr-o privire, ci printr-un gest sau cuvant, indiferent daca imi este sau nu cunoscut. Alice m-a invatat sa iubesc mereu fara regret si sa imi calauzesc pasii cu inima pura.
Alice a fost o necunoscuta pentru mine, dar am invatat sa o cunosc. Eu inca ii sunt o necunoscuta. Poate cu timpul nu voi mai fi.
Iti multumesc pentru cuvintele frumoase Alice. Si totusi.... ce mic pare acest "multumesc" raportat tie.

Niciun comentariu: